Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji towaru uszkodzonego podczas transportu.

Zawsze mają Państwo prawo sprawdzić w obecności pracownika firmy kurierskiej zawartość przesyłki i w razie jej uszkodzenia fizycznego - spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Taki protokół szkody, podpisany przez pracownika firmy kurierskiej, jest jedynym sposobem na dochodzenie ewentualnego odszkodowania od firmy kurierskiej z tytułu zniszczenia towaru podczas transportu. Bez takiego dokumentu nie będzie podstaw do uznania reklamacji dotyczącej uszkodzenia fizycznego towaru. 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. 

Didi&Coco

Dawid Włodek 

Trąbki 235

32-020 Wieliczka

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl